Локализация – отключете потенциала на вашия успех
В днешно време компаниите осъзнават колко е важно да продават продуктите си в чужбина. Някои от тях реализират над 50% от своите приходи от международни продажби. За да увеличат конкурентоспособността си на чуждите пазари, те трябва да преведат своето съдържание (уебсайтове, продукти, ръководства за употреба, софтуер) на съответните езици. Преводът, който е съобразен с езиковите и културни специфики на целевия език, се нарича локализация. Локализацията е много повече от обикновен превод на текст.
Правилната локализация пригодява преведеното съдържание да съответства на местната култура, така че да изглежда естествено в този регион и аудиторията да го възприема лесно и с удоволствие. Това може да наложи промяна във форматите за дата и номер, употреба на подходящи графики, цветове, шрифтове, както и подходящ превод на думи с неетична асоциация, които биха предизвикали насмешка или раздразнение от страна на потребителите.
Уники е специалист в локализирането на софтуер, уебсайтове и мултимедия, който ви помага да постигнете глобално присъствие.
Коментари